[Epitesz-barkacs] Fa időjárásállóvá tétele

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2019. Júl. 9., K, 08:28:00 UTC

Hali!

Én fürdőszobába raktam fa munkalapot a mosdóhoz és csónaklakkal kezeltem,
15 éve jól van. Persze ez nem víztartály, de elég sokat áll rajta azért víz
plusz párás környezteben van.
Ha tartályt készítesz, akkor én inkább az epoxit javasolnám, esetleg a víz
felől belül pár réteg üvegszövettel, hogy az esetleg későbbi kis
repedésekbe se szívárogjon bele a víz (egy-két réteg üveg teljesen átlátszó
lesz, ha átitatod gyantával, nem is fog látszani, hogy ott van. Viszont
arra vigyázni kell, hogy az epoxi önmagában általában nem UV álló, vagy
ilyen adalék kell bele, vagy lakkozni kell kültéri lakkal.

Szabolcs

Horváth Zsolt <hozso_001 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 9., K,
9:45):