[Epitesz-barkacs] Fa időjárásállóvá tétele

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 9., K, 08:42:54 UTC

  Valahogy nekem is egyből a csónaklakk jutott eszembe... ez itt akkor csak reklámszöveg? http://webaruhaz.perfektkolor.hu/lakkok

  "A ... csónaklakk kiváló tartós bevonatot biztosít . Csónakok, egyéb kül- és beltéri igénybevételnek kitett nyers vagy pácolt fa, valamint poliészter anyagok lakkozására alkalmas. Gyorsan száradó, nagy kopásállóságú, rugalmas, vízálló, színtelen fényes lakk. Hosszú távon védi a fát, jó víz és időjárásálló bevonatot képez."

   Ha nyers fából készítek valamit, akkor azt lakkozás előtt mivel kell lekenni? (Mondanám, hogy megkérdem a szakboltban, de sajnos az a személyes tapasztalatom, hogy mindenhol egyre hülyébbek az emberek. Mármint senki sem ért a szakmájához és/vagy a munkájához. Szóval nem bízok az eladókban.)

   Horváth Zsolt