[Epitesz-barkacs] Fa időjárásállóvá tétele

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 9., K, 12:07:53 UTC

"Ha víztartályt akarsz, akkor nem lehet megfordítani a dolgot?Műanyag tartály és arra faburkolat. Ez esetben cserélni is lehet az elemeket."

  De igen, történetesen víztartályban gondolkodok. :D De még csak agyalás, kutakodás, információgyűjtés szintjén. Napkollektoros rendszerhez fog majd kelleni. Tehát elvileg lesz olyan tartály, ami szabadban lesz és olyan is lesz ami a pincében. Még majd ki kell optimalizálnom, hogy mi mennyiből hozható ki, illetve hogy megcsinálható-e barkács körülmények között az agyszüleményem. :D

  A műanyagot nem tudom hegeszteni, alakítani. A fát, fémet (a hegesztős témát is ezért dobtam fel) viszont kedvem szerint tudom kialakítani.

   Horváth Zsolt