[Epitesz-barkacs] Házi, barkácshegesztés határai

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2019. Júl. 9., K, 12:43:43 UTC

Hali!

Ez jó kérdés, én is most gondolkodom hegesztő vásárlásán, az IWELD
készülékekekt néztem, egész jó véleménnyel voltak róluk több helyen.
Mondjuk gyanítom, hogy mindenben ugyanaz a kínai cucc van, nagy különbség
nincs az azonos árkategőriák között.
Első körben egy sima inverter kéne, amivel a ház körül hegeszthetek,
bográcsállványt, virágtartót, kerítést. Már persze gyűlnek az ötletek,
amihez majd később egy AWI gép kell.

De most a pálcáson gondlolkodom, mit érdemes nézni? Meg nem csak inverter,
de egyéb tartozékok terén is, mint pajzs, egyéb védőöltözet, nem tudom még
mi.
Gyakorlaott hegesztőket kérdezem, hogy mire érdemes figyelni? Van-e alami
jótanács hegeszteni vágyó kezdők számára?

Köszi!

Szabolcs

Horváth Zsolt <hozso_001 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 9., K,
9:57):