[Epitesz-barkacs] Fa időjárásállóvá tétele

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 10., Sze, 08:00:23 UTC

  Visszafolyós (drain-back) rendszert szeretnék készíteni. Tehát nem kell nyomásállónak lennie és nyitott a tartály. Persze egy fedél azért lesz rajta, de érintkezni fog a benne lévő víz a levegővel.

   Valami bevonatban gondolkodom. Akár műanyag (epoxi?) alapú, akár valami gépkocsi alvázvédő. :D  Bár az nem tudom, mennyire bírja a hőt.

   Horváth Zsolt