[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 15., H, 12:43:08 UTC

  Nemrég vettem egy új konyhaszekrényt, bele kellene barkácsolni a mosogatótálcát. Kaptam hozzá valami tömítőszalagot. Habszerű, szürke anyag, egyik oldalán ragasztócsíkkal. Kell ehhez még valami? Mármint: szokott lenni valami műanyag perem körben, ami nem engedi lefolyni a vizet a szekrény szélén illetve a tálca mellett. ennek mi a neve?

  A másik kérdésem: érdemes-e, kell-e valamivel kezelni a laminált bútorlapot a mosogatónál? (Ha mégis belefolyna a víz.)

   Horváth Zsolt