[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2019. Júl. 15., H, 13:22:19 UTC

1. Többféle ilyen táca van. Ha a pereme teljesen éles derékszög (ez a
modernebb, jobb és drágább fajta), akkor csak (jófajta) szilikon kell
alá, mert ez, a derékszög miatt tökéletesen felfekszik.
2. Ha a pereme visszahajló (azaz pici U formájú - és a hozzá kapott
tömítőszalag alapján a Tiéd valószínűleg ilyen), akkor kell alá az a
szalag. Viszont ebben az esetben sem árt pluszban jó minőségű szilikont
alá nyomni!
3. Nagyon gondos munkánál, azaz, ha nagyon odafigyeltél mindenre és a
benyomott szilikon mindenhová befolyt, akkor nem kell kezelés.
4. A jó minőségű szilikont nem véletlenül hangsúlyoztam. Kicsit utána
kell járni, és a legdrágábbat venni. :) Viccesen írtam ugyan, de ez az
igazság. Az olcsó szilikonokat meg lehet nézni 2-£ év múlva... :(
5. Ami még a tapasztalatom, nem tudom, nem késtél-e el ezzel: a konyhai
munkalapok illesztésénél, azaz ha pl. két konyhaszekrény derékszögben
találkozik, és két ilyen munkalap lett összetoldva, ott viszont nagyon
kell, hogy az összehúzás előtt a felületeket jó minőségű asztalos
ragasztóval vastagon bekend. (Tudod, a két munkalap alulról van
öszehúzva 2-3 spéci csavarral.) De ha már összze van rakva, talán akkor
sem késő: lazítsd meg ezeket a csavarokat, akkor kicsit el fog válni a
két munkalap (remélhetőleg), nyomj közé jó ragasztót, és újra húzd össze
jó erősen a csavarokkal! (A kifolyt ragasztót természetesen még idejében
töröld le!)

Károly