[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Topylista topylista1 at topybear.hu
2019. Júl. 15., H, 15:42:29 UTC

On 2019. 07. 15. 14:43, Horváth Zsolt wrote:
>    Nemrég vettem egy új konyhaszekrényt, bele kellene barkácsolni a mosogatótálcát. Kaptam hozzá valami tömítőszalagot. Habszerű, szürke anyag, egyik oldalán ragasztócsíkkal. Kell ehhez még valami? Mármint: szokott lenni valami műanyag perem körben, ami nem engedi lefolyni a vizet a szekrény szélén illetve a tálca mellett. ennek mi a neve?

Ha arra gondolsz, amivel a munkalap és a fal közét zárják le, az a
vízvető. Ahol a munkalapot vetted, ott kellene legyen szín-/mintaazonos.
Ennek a szegélyén szilikongumi csík szokott lenni, az jól zár, viszont a
toldó- és kanyaridomoknál (szintén külön lehet kapni, itt már
korlátozott a színválaszték ) észnél kell lenni, azok csak sima
műanyagok szegély nélkül.

A mosogatóhoz kivágott lyuk vágási felületét érdemes alaposan lekenni
szilikonnal vízzáróra, jobb a béke. :)

A mi mosogatónkhoz gyurmaszerű anayagot adtak, azt kellett a pereme alá
hurkába körberakni. Amikor lehúzattam a mosogatót, akkor kitolta maga
alól a felesleget, ami kifelé jött, azt egy késsel a perem mellett
finoman végigmenve le lehetett "vágni" és felszedni. Nem rossz anyag,
mind a mai napig jól zár, a maradék gyurma is még mindig puha, pedig már
jó 10 éve lett felrakva a mosogató.

Topy