[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2019. Júl. 15., H, 16:30:24 UTC

Topylista wrote:
> A mi mosogatónkhoz gyurmaszerű anayagot adtak, azt kellett a pereme alá
> hurkába körberakni.
Igen, régebben adtak ilyet. Ma már úgy látszik, spórolnak - ld.: Zsolt
csak valami öntapis csíkot kapott, ami szerintem sokkal gyatrább dolog,
mint a Te gyurmád volt.
Hiába: ma már vedd meg és dobd el! Azaz pár évente cserélj mosogatót is,
sőt talán konyhát is! :)
Megj.: nincs kizárva, hogy most is kapni ilyen gyurmát, de - gondolom -
utána kellene járni, hogy hol. Lehet, hogy érdemes lenne Zsoltnak ezt
alaposabban körbejárni, mert ez a spéci gyurma tényleg jó megoldás.
<anekdota>
Egy hasonló problémával álltam egyszer sorban egy speciális szaküzletben
(Schachermayer), de nem igazán tudtak segíteni, pedig elég profik, de
kicsit régebbi (20-25 éves) erkélyajtó kilincsszerkezet volt, amit
kerestem. Aztán megszólalt egy szivar mögöttem a sorban, hogy neki van
ilyenje. :) Kiderült, hogy asztalos, épp volt nála a kis furgonban,
azonnal a markába csaptam és megvettem tőle a keresett alkatrészt, nem
as adta drágán. Mondanom sem kell, elkértem a névjegyét. :) Érdekesség,
hogy mesélte, hogy rengeteg ilyen eltörik, elfárad, ezért van neki egy
csomó raktáron.
Szóval sokszor a véletlenen is múlik, hogy megtalálja-e az ember azt a
spéci cuccot, ami épp kell.
</anekdota>

Károly

---