[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 16., K, 09:09:01 UTC

   Azt hiszem, sikerült a leggagyibb konyhaszekrényt megvásárolnom... Erre így biztosan nem tudom a tálcát rögzíteni. A hátsó részen lévő tartó nincs is egy síkban a szekrény felső élével. Lehet, hogy vágatnom kellene egy bútorlapot, amit rászerelek a szekrény felső részére és abba kellene belevágnom és rögzítenem a tálcát???

   Horváth Zsolt