[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Topylista topylista1 at topybear.hu
2019. Júl. 16., K, 10:15:49 UTC

On 2019. 07. 16. 11:09, Horváth Zsolt wrote:
>     Azt hiszem, sikerült a leggagyibb konyhaszekrényt megvásárolnom... Erre így biztosan nem tudom a tálcát rögzíteni. A hátsó részen lévő tartó nincs is egy síkban a szekrény felső élével. Lehet, hogy vágatnom kellene egy bútorlapot, amit rászerelek a szekrény felső részére és abba kellene belevágnom és rögzítenem a tálcát???
>

>     Horváth Zsolt

Nem mondom, hogy értem a problémát...

De ha új lap kell a tetejére, akkor ne bútorlapot, hanem munkalapot
vágass! Masszívabb, a felülete sokkal strapabíróbb, a külső széle
gyárilag zárt (mivel mosogató, utólagos élzárás alá garantáltan be fog
menni a víz egy idő után), van vízorr rajta. És vastagabb is, a sima
18-es bútorlaphoz nem biztos, hogy jó a mosogatóhoz kapott rögzítő köröm.

Topy