[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Imre Kormos imre.kormos at gmail.com
2019. Júl. 16., K, 10:54:08 UTC

Szerintem ez mosogato-szekreny. Nem mosogató tálca van hozzá, hanem az
egész szekrény teteje egy darab kór mosogató..
Ilyen.:
https://www.obi.hu/konyhaszekrenyek/nyiloajtos-komplett-mosogato-szekreny-feher-szinben/p/2466803
Ki

Horváth Zsolt <hozso_001 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 16., K