[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 16., K, 11:17:10 UTC

  Hát... a bemutatóteremben megnéztük összerakva, de nem emlékszem már, hogy ott hogyan volt megoldva. :D

  Lehet ez is egy megoldás, de ahogy az általam küldött képen látszik: a hátsó része a tálcának nem fekszik fel a merevítőre. Tálcát pedig nem kaptam hozzá, külön kellett venni. (Nem vásároltam még sohasem konyhaszekrényt, lehet, hogy ez máshol is így van?) Ott kezdett gyanús lenni, hogy ez valami el...tt méret. Egyetlen darab volt, ami belepasszolt, az is kifutó típus. Néhány centivel minden irányban kisebb, mint a többi.

  Mivel a készlethez kapott többi szekrény tetején mind van egy-egy munka(lap), ami túlnyúlik a szekrényeken, ehhez is lehet(ne) vágatni egyet, ami túlnyúlik rajta. Azt rögzíteném valahogy a tetején, a tálcát meg belevágnám.
  De még alszok rá egyet.

   Horváth Zsolt