[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Pataki István iipataki at freemail.hu
2019. Júl. 17., Sze, 10:50:28 UTC

Szia!

Tegyél már föl lécci képet a tálcáról is, mondjuk úgy, hogy élére
billentve, hátul a falnak támasztva a szekrényre teszed, hogy látsszanak
a méretei a szekrényhez képest (esetleg collstockot is teszel mellé),
meg úgy is, hogy látsszanak a peremek is. Például van-e hátul fölhajló
pereme a medencének?

Életemben már összeépítettem néhányat, persze nagy az időtáv, és mind
másként szívatott, de nem egy akkora tornamutatvány. Szinte biztos, hogy
kell a munkalap (én még nem raktam össze anélkül), abba vágod bele
szúrófűrésszel a medence helyét, utána rárakod körben a szigetelést
(gombaölős sziloplaszt is megteszi), és rögzíted a hozzá kapott
körmökkel. Ehhez kell néha egy kis truváj, mert nem biztos, hogy jó a
mérete, ha szerencséd van, akkor elég a csavart kicserélned. A szép
kivágáshoz a medence sarkokat nem fúróval, hanem körkiszúróval alakítod
ki, legjobb kétoldalról rámenve, de a munkalap durva anyag, valami jobb
minőségű szerszám kell hozzá, meg az óvatosság, hogy ki ne lágyuljon,
mielőtt minden lyukkal elkészülsz. A munkalapot szerintem elég négy, de
inkább 6-8 kis fémszeglettel a két oldalfalhoz meg az előlapi
áthidalóhoz rögzíteni, de előre szereld fel a szekrényre, mert aztán
csak a munkalapra merőlegesen tudsz majd csavarozni. A munkalaphoz
véglezáró (sőt, köztes) elemet fémből is lehet venni. A
szennyvízszerelvény legjobb, ha már eleve tartalmaz tisztítónyílást,
vagy ha van hely, akkor is tennék bele egy ledugózott "Y" idomot, hogy a
spirált az egész hóbelevanc leszerelése nélkül is bele lehessen vezetni,
ráadásul még egy kis vizet is lehet így mellé adagolni.

Üdv
pi