[Epitesz-barkacs] Lemez javítás (felesleges lyuk eltüntetése)

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2019. Júl. 19., P, 08:08:50 UTC

Hm, tényleg ez a legegyszerűbb módja. Igazából nem is tudom miért
gondoltam túl, talán a bénaságomat akartam leplezni egy kevésbé
feltűnő megoldással :)))
Közben azért kaptam még egy ötletet: "bádogos" popszegecs. Ez annyiban
más a hagyományosnál, hogy zárt a "bent" maradó vége is (szétlapul ez
is, csak nem marad lyuk a tépőszár után, mert a leszakadó fej zárt
helyen marad).

Köszi mindenkinek!