[Epitesz-barkacs] Füvesítés

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 22., H, 07:09:56 UTC

  Adva van egy nagyobb (?), kb. 1000 m2-es terület. Valamikor konyhakertként üzemelt, de már évek óta nincs művelve. Sajnos a korábbi művelés nyomai még látszanak kráterek, ágyásnyomok stb. formájában. Tehát eléggé hepehupás, egyenetlen a talaj. Én nem szeretném konyhakertként használni, be szeretném füvesíteni. Azt a tanácsot kaptam, hogy szántassam fel és boronáltassam meg, utána szép sima lesz és utána lehet befüvesíteni. Ez így tényleg működhet? Mikor érdemes nekiállni? Meg kell(ene) várni az őszt vagy akár holnap is meg lehetne ejteni?

  Horváth Zsolt

Utóirat

  Köszönöm a mosogatótálcás tanácsokat, egyelőre sajnos fontosabb dolgaim vannak, később vissza fogok térni rá.