[Epitesz-barkacs] Füvesítés

Pataki István iipataki at freemail.hu
2019. Júl. 22., H, 13:28:09 UTC

Nem biztos hogy kapsz rá embert, mert munkagéphez kicsi a terület, és a
sarkokat akkor is kézzel kell elrendezni. Talán megfelelne egy kapálógép
és kézi egyengetés, vagy egy napszámos, aki fölássa és elgereblyézi.
Vagy ha sok pénzed lenne rá, akkor egy kertrendező vállalkozás.
Mindegyik megoldásnak van hátulütője. Szerintem inkább száraz időben
érdemes indítani, mert az első néhány hétben gyakori nagy eső
átrendez(het)i a terepet.

pi