[Epitesz-barkacs] Füvesítés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2019. Júl. 22., H, 13:44:53 UTC

A földmunkát, és főlag a füvesítést ősszel kell elvégezni, addig hasznos lehet
néhányszor legyomirtózni, hogy ne legyen versenytársa a kijuttatott
fűmagnak.
Nézz utána a hidrovetésnek. SZomszédomban csinálták, 3 hét alatt
gyönyörűen megerősödött és már használható/nyírható volt. Mondjuk
drágább, mint ha marokkal szóród ;-)

Gábor