[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Dienes József dienes.jozsef at gmail.com
2019. Júl. 19., P, 11:35:55 UTC

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl. 19., P, 13:26):

> ahogy én elnéztem a képeket, azt hisszem, hogy erre nem is munkalap kéne,
> annyira teleteríti a mosogató az egészet, hanem pár vastagabb, oda
> szabott,
> szépen megmunkált fa.

Görgess le az aljáig, ott láthatod a többi szekrényelemet.
Szerintem funkcionálisan is, esztétikailag is, onnan pont hiányzik egy
ugyanolyan munkalap, mint ami a többi elem tetején van, hasonló mértékű
túlnyúlással, és akkor mindegy is a tálca mérete.
Persze ha az "elveszett", akkor nyilván jó lesz oda tetszőleges más
(vízálló) "deszeka" is helyette. :-)

Üdv:
    Józsi