[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Júl. 19., P, 11:43:35 UTC

Dienes József wrote:
> Görgess le az aljáig, ott láthatod a többi szekrényelemet.

Lehet, hogy ezt nem tettem meg. Úgy láttam, hogy a mosogató széle szinte pár
mm-rel van csak beljebb, mint a szekrény széle. Vagyis kb valami kis léc marad
körbe a munkalapból. De az előre való kinyúlás szükségessége, meg a többi
munkalap nem jutott eszembe.

Lehet, hogy hárafelé is túl kéne nyúlnia, és a szekrénynek meg nem a falig
betolva lennie? Nem olyan frankó, ha a mosogató a falig tart. Nagyon hasznos, ha
hátul van némi hely, ahova ezt-azt le lehet rakni. Az előre kinyúlás viszont
sokat kényelmetlenít a használaton. Minél szélesebb, annál inkább be kell
hajolni.
(Nekem a magasságról is más az elképzelésem, a szokványos magasságog úgy
állapítják meg, hogy egy 140 centi magas ember is tudjon mosogatni. Aki jóval
magasabb, annak meg kell görnyednie, le kell kicsit hajolnia, megfájdul a dereka
az embernek.

Van olyan megoldás is, hogy a munkapultok alatt bemélyedés van, hogy aki odaáll,
annak a lábfeje beljebb mehessen. Ha ez nincs, akkor további kényelmetlenség áll
elő.