[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 19., P, 12:50:33 UTC

  Teljesen jól látod a vizet! Egy darab csap van, hideg víz, alulról jön ki a falból. Az előző tulajnak egy elektromos vízmelegítő volt berakva a mosogató alá, hogy legyen meleg víz. A bojler még megvan, de nem tudom, használható-e.

  Nos, a hétvégén még át kell olvasnom amiket írtatok és ki kell találnom, hogy egyáltalán mit, hogyan kellene megoldani...

   Horváth Zsolt