[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Júl. 20., Szo, 10:38:27 UTC

Pataki István wrote:

> fúróval, átfúrtam a fémet. Ha lennének megfelelő ismereteim meg
> szerszámaim, akkor biztosan előre meg tudtam volna választani a fúró
> anyagát és köszörülési szögét, de nincsenek és az idő is szorított,....

Jó a kivágószerszám, de ha sokféle méretű nagyobb lyukra készülnél fel, akkor
lépcsősfúró, kúposfúró, nagyobb átmérőjű kúpos sorjázó a megoldás. Én így
30mm-ig vagyok felkészülve, afölött körkiszúrót használok.

Lépcsősfúró 4-től 20mm-ig 2mm-es lépcsőkkel fúr, a másik, ami nekem van, az
20-tól 30-ig 1mm-es lépcsőkkel. Lemezbe már eszembe se jut közvetlenül
csigafúróval nekiesni, kivéve a pici lyukakat úgy 6mm körüli méretig. Vékonyabb
lemezbe már ezt is inkább a lépcsőssel.
(Ha a gugliba beírom, hogy lépcsős fúró, rögtön jönnek a találatok képekben.
Pont Budaörsön van egy kiváló profi szerszámáruház....)