[Epitesz-barkacs] Felásott föld tömörítése

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2019. Május. 10., P, 09:38:27 UTC

A mély gödörrel nem tudsz mit csinálni, majd beülepszik magától, a mostani
esők a barátaid. Gondolom nem építeni akarsz rá, most rögtön. A füvesítést
hagyd őszre, az úgy is jobban megmarad. Addig időnként töltesz rá pár centi
termőtalajt.

A vékony rétegeket akár taposással is tömörebbé tudod tenni. Ha nem pl.
térkő alapja lesz, akkor nem vibrálnám, mert olyan tömör lesz, hogy az már a
gyökereknek is kényelmetlen.

Picit túl lett gondolva a Csapat által. Itt a falu végén most kezdenek építeni
valami raktár/üzem csarnokot. Félretoltak a szántón 20 cm termőtalajt és
meghordták vagy 1,5 m vastagon köves vacakkal (szerintem bányameddő a
kőbányából - Sóskút). Egy dózer elsimogatta, hogy ne kupacokban álljon,
ahogy a billencsek kitöltötték. Simán építkezni fognak rá heteken belül.

Gábor