[Epitesz-barkacs] Felásott föld tömörítése

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2019. Május. 10., P, 10:01:17 UTC

Elfelejtettem valamit: ajánlják, (ajánlották), hogy az aljzatbetont
érdemes beton impregnálószerrel kezelni/készíteni, mielőtt ráragasztjuk
a téglákat. Én is így csináltam anno.

Még valami: egyetlen hátránya van az ilyen burkolatnak. Nevezetesen az,
hogy mivel porózus, az erősen árnyékos helyen (pl. fák alatt) évente
apró zöld zúzmó telepszik a résekbe, lyukakba. Ezeket minden tavasszal
kicsit megkezelem zúzmóirtó izével, aztán ráküldöm a nagynyomású
tisztítót, és akkor egy évig nyugi van. :)
Ja, és persze koszolódni is tud, ha pl. sáros gumicsizmával mászkál
rajta az ember. Ráadásul bosszantó módon koszosodik, a slag nem viszi
le, csak nagyjából. Ilyenkor megint csak a Kärcher tud megbírkózni vele.
(Bár nálam ritkán van ilyen, jobbára csak a tavaszi munkák miatt, de
akkor meg úgyis neki szoktam menni a nagynyomásúval, ahogy fentebb írtam
is.)

Károly