[Epitesz-barkacs] Felásott föld tömörítése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Május. 10., P, 18:26:23 UTC

szepygab at gmail.com wrote:
> Azon frissiben működik az, a laza földben.
> 1,5 m félig beülepedett talajt szerintem már hiába döfködsz, bele se
> fog menni érdemleges mélységben.

Nem mondott a srác mélységet.
Meg nem lett letaposva, csak betemetve.

Ki kéne csak próbálni, ez nem egy elméletben eldöntendő dolog (szerintem). Ha
csak 10 centire megy le a seprűnyél, akkor okés, nem működik. De ha fél méterre
is simán, akkor szerintem működhet. Sőt, nincs akadálya pártíz centit
kilapátolni, ott lejjebb döfködni, aztán rá a kilapátoltat, és azt is. Ha a
felső 60-80 centi tömör, akkor már sokat nem fog lejjebb menni. Ha meg az egész
gödör nincs egy méteres sem, akkor nyert.

De ne mi döntsük már el! Csak egy ötlet volt, kipróbálni semmiből sem áll, max
az alkalmas fadarab megkereséséből.

Nekem bevált, hátha ott is beválik.