[Epitesz-barkacs] Felásott föld tömörítése

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2019. Május. 11., Szo, 06:14:08 UTC

A csömöszölés egy ismert módszer. Olyas kis méretű gödröknél (lyukak) alkalmazzák, amibe nem fér bele még a béka sem.
Viszont.
A kérdésfeltevő egyik válaszában azt írta, hogy "a nagy gödör volt vagy 1,5m mély". Tehát akármilyen lazán temették vissza, nem tud kellő mélységig lenyomni semmit. A felső rétegeket pedig hiába tömöríti, amikor idővel az alatta lévő rész tömörödik, akkor be fog esni az egész. Ráadásul te is leírtad, hogy rétegenként csömöszöltél.
Mindemellett ha mondjuk csak 50x50 cm, már akkor is hetekig tart evvel a módszerrel.

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^

jhidvegi feladótól alábbiakban idézett, 2019. május 10., péntek 20:26:23 CEST keltezésű levél érkezett drótpostán: