[Epitesz-barkacs] Felásott föld tömörítése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Május. 11., Szo, 07:14:37 UTC

Zsiráf <zsiraf at mylinux.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj. 11., Szo 8:14):

> A kérdésfeltevő egyik válaszában azt írta, hogy "a nagy gödör volt vagy
> 1,5m mély".

Ez elkerülte a figyelmemet.

Tehát akármilyen lazán temették vissza, nem tud kellő mélységig lenyomni
> semmit.

Csak ki kéne próbálni, nem elméletet gyártani.

Mindemellett ha mondjuk csak 50x50 cm, már akkor is hetekig tart evvel a
> módszerrel.

Már bocs, de ez baromság. Sokkal nagyobb gödröt temettem be, és
tömörítettem, ráadásul akkor, amikor kerekesszékes voltam, cakk-pakk
megvolt kb 3 óra alatt.

Különben nem neked kéne kipróbálnod!!

jókat:

Nem tűnik őszintének ez.