[Epitesz-barkacs] Eszement (?) talajvízmentesítési ötlet

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2019. Május. 14., K, 15:07:17 UTC

alapvetoen semmi tartosan eroltetett vizeltavolitas nem jo megoldas.

ha szuteren kulso fala, akkor mindenkepp erdemes kiasni padloszintig es
max valami kavicsos toltes aljaval engedni elfolyni a vizet..
ha most nincs penz szigetelni, akkor is, csak akkor nem kell egyelore
lefedni.. remeljuk lesz nyar is es egy kicsit segit szaradni..  aztan
osz elott megoldani.

ideiglenesen, nagyobb csapadek esetere lehet szivattyuzni, valami
automati szinterzekelo kapcsolos modon, de tartos intenziv szivattyuzas
tokreteszi, kimossa akar a haz alol is a foldet, alapot..  tehat ongol..

az egy pontos szivattyuzas amugy nem eleg, legfeljebb ha a kavicsozast
ugy alakitod ki, hogy oda osszefollyon..
barmi kavicsnal gyengebb dolog eselytelen es tobbet art, mint hasznal..

amugy a kavics ala illetve kifele a kulso iranyba lehet tenni kertitohoz
valo foliat.. igy tenyleg csak a csapadekviz, meg a fal mellett
felszivargo talajviz, amivel foglalkozni kell..

ennel olcsobb, normalis megoldas sztem nem letezik..