[Epitesz-barkacs] Szalagparketta felszedés és penészmentesítés

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Május. 13., H, 08:12:41 UTC

  A háznak csak néhány szobája van leparkettázva. Ezekben sétálva érezhető, hogy az alja hepe-hupás. Gondolom tojtak az aljzatkiegyenlítésre. Ráadásul van egy kis szag is. Az egyik szobában a szekrény mögött találtam egy csomó penészt a falon meg a szekrényen. Félek tőle, hogy a parketta alatt is lehet penész.

  Arra gondoltam, hogy fel kellene szedni a meglévő parkettát, megcsinálni az aljzatot és egyben ellenőrizni, hogy nem penészedik-e. Kérdések:

   1. A már lerakott parkettát fel lehet-e úgy szedni, hogy utána vissza is lehessen rakni?
   2. Ha penészedik (de ha nem, akkor is kérdés, hogy) milyen szert kellene használni a penészedés ellen?
   3. Mivel, hogyan kellene a kiegyenlítést megcsinálni? Gyakorlat nélkül (de némi kézügyességgel illetve gyakorlati érzékkel megáldva) meg lehet ezt csinálni? (Tehát mesterember bevonása nélkül?)

   Üdv.: Horváth Zsolt