[Epitesz-barkacs] mész festés

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2019. Nov. 7., Cs, 08:46:54 UTC

Sziasztok!
Szia Sándor!

Olyat én is hallottam, hogy a mészhidrátot néhány napig hagyni kell a
vízben állni.

Otthon van néhány, több mint 5 éve vásárolt oltott mész.
Időnként kitekerem a nylon zsák száján a drótot és vizet öntök rá.
Amikor valamire használni akarom, elkeverem vízzel. Elég sok darab marad az
edény alján.
Mivel jártam úgy, hogy a mészhidrát lepergett, lehet nem ázott napokig,
mint fent írtam,
én oltott mésszel meszelném a pincefalat. Azért is, mert nem annyira
számít, hogy sima legyen.
Viszont, ha más minőségű falat szeretnél, mondjuk glettelt a fal, akkor
szűrni ajánlatos az oltott meszet.

Üdv. Tibi