[Epitesz-barkacs] ezüst lapostető

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Nov. 8., P, 15:15:27 UTC

Igen, biztos, bár x évente, 5-10 az oxid- es 10-15 a modifikáltbitumennél,
új réteget kell ráolvasztani mert szétmegy. Kár hogy amikor sok ilyen volt
nem láttam egyet sem, mennyire marad ezüst az a festék a napon, hóban
fagyban eső után maradó tócsában. Egy festés anyagára annyi mint a bitumen
ára. Bár a munka egyszerűbb.