[Epitesz-barkacs] Beltéri ajtó cseréje saját kezűleg

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Nov. 26., K, 08:23:49 UTC

  Sziasztok!

  Úgy adódott, hogy szükségem lenne egy beltéri ajtóra. Az eredeti ajtó - tévedésből - ki lett dobva. Most meg sehol sem találok olyat, ami a tokba beleillene méretben...

  Az OBI-ban láttam nem túl drágán beltéri ajtókat. Lehet venni hozzá tokot is. Mennyire egyszerű ezeket otthon, saját erőből beépíteni?
  Másik kérdés, hogy a meglévő tok leszedése nélkül hogyan tudom megmondani, hogy mekkora méretű az ajtó helye a falon? (Vagy a tokok úgy vannak méretezve, hogy tutira be kellene, hogy férjen? - Nyilván ésszerű határok között... pl. ha a mostani ajtókeret falcmérete mondjuk 86,5 cm, akkor egy 90 széles ajtó új tokkal be kellene hogy férjen a helyére, gondolom én.)

   Horváth Zsolt