[Epitesz-barkacs] Beltéri ajtó cseréje saját kezűleg

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2019. Nov. 26., K, 08:31:15 UTC

Kétféle rendszerű ajtó van. Az egyik tokját építéskor elhelyezik - befalazzák.
A másiknál csak a nyílást készítik el, és amikor már elmenet a festő és a
parkettás, akkor szerelik be a nyílásba (habbal rögzítve).
Az, hogy melyiket választod, attól is függ, mekkora felfordulást vállalsz be.
Az új tok szerelhető a régibe is (meg kell nézni, hogy a tokborítás letakarja a
régi tokot) ,csak akkor kisebb lesz a szabad nyílás.
Ha ki kell venni a régi tokot is, akkor utána vakolat javítás, festés nem
úszható meg, és a meglevő parkettát is erősen védeni kell.
Ha mindennek a költségét nézed, lehet, hogy jobban jársz, ha
csinálsz/csináltatsz egy új lapot a régi tokba (ha ez esztétikailag és
asszonyilag elfogadható).

Gábor