[Epitesz-barkacs] last minute

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Okt. 12., Szo, 10:34:49 UTC

zsenialis, en a belso sarka éle felől massziv csavarhuzoval emeltem :)
de ha tulemelem, leborul de mar bejatszottam
de elolrol, egyszeruen ralepve az a tuti
bar ide nagyon lapos valamik kellenek majd

most meg csak 15 kg az ajto, 6 egyszeru pant tartja
de lesz vagy 50 kilo, most ragasztom ra a csendet.