[Epitesz-barkacs] last minute

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Okt. 12., Szo, 10:54:37 UTC

Sandor Szali wrote:
> zsenialis, en a belso sarka éle felől massziv csavarhuzoval emeltem :)

Korábban én is, aztán rájöttem, hogy úgy kell emelni, hogy semerre se akarjon
billenni az ajtó. Ezért a közepén emeltem, lehetőleg tök ki legyen
egyensúlyozva. Ha esetleg az emelés helyéről nem látom jól a zsanérokat,
segítővel roppant precizen oda lehet illeszteni, aztán szinte mm-ről mm-re
leengedni a legkisebb erőlködés nélkül.

Max akkor kell kicsit nekiveselkedni, amikor az emelés céljából megbillentem,
hogy alávezessem a laposvas végét. Ez végülis akár egy széles lemez is lehet,
fő, hogy kibírja az ajtó súlyát anélkül, hogy elgörbülne, és az ajtó alatti rész
elég keskeny legyen, vagy valami módon úgy kialakítva, hogy kicsit
forgáspontként is funkcionáljon. Oda szükség esetén (én sosem csináltam) egy
pénzérmét is lehet rakni pl.