[Epitesz-barkacs] last minute

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Okt. 12., Szo, 14:28:09 UTC

szepygab at gmail.com wrote:
> Ez a kétkarú emelő egy pajszerrel is megoldható, annak gyárilag
> lapított és hajlított a vége.

Jó, de azt kézzel kell használni, amit én javasoltam, azt meg lábbal is lehet,
és úgy is stabil. A végét olyanra lehet csinálni, amilyenre akarom,
lehajlíthatom az alját, mituddomén..., a lényeg, hogy nem bántotta annak az
ajtónak az alját, amit le-fel kellett raknom. Jó drága ajtó volt.

> Egyébként a felfújós annyival jobb, hogy nem bántja a
> festést/lakkozást az ajtón.

Cserébe nem mozgatható az ajtó lapjának a síkjában. Vagy igen?