[Epitesz-barkacs] last minute

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Okt. 12., Szo, 18:05:29 UTC

az ajto tudja a fizikat, csoda nem tortent, de király
a léghangokat mostmár nullára kell redukálni passzításban gondolkodom
akrillal
a mindenhol teleszivacsozás is biztos jó, de az állandóan feszíti ezt az
eredetileg gyenge ajtót.
Az ajtofélfát sztem én purhaboztam a helyére 23 éve.
és bizom a 6 pántban is, brutál súlya van.