[Epitesz-barkacs] pincefal állagromlás

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Okt. 17., Cs, 07:44:06 UTC

Nincs penészesedés meg nem rozsdásodnak a vas tárgyak, a legfurcsább nekem
az a kémiai átalakulás, amitől por lett a malterből meg a vakolatból.
Párátlanitot latok mar 40e korul, 10l / nap.
https://paratlanito.arukereso.hu/tosot/tdn10ay-k4eba1a-p347042228/#termek-leiras

a vakolás engem nem is érdekelne, hanem hogy az alap téglafal
teherbírásával mit lehet tenni
ha ezentúl száraz lesz, akkor nem romlik tovább?
Nyáron ugye a szellőztetés pont növeli a vízlecsapódást, de ősszel lehetne
éjjel nappal.

Ha beszivárgó viz okoz gondot, azt valahogy egyértelműen latni kéne
valahol, érezni kellene hogy nedves. Az a furcsa hogy nem érzek sehol
egyértelmű nedesedést.