[Epitesz-barkacs] pincefal állagromlás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2019. Okt. 17., Cs, 19:41:06 UTC

nekem is hianyos volt mar a fuga a pinceben. nemtudom miert.
kisepertem tisztára, és jó meszes habarccsal kitömtem. az jött be
legjobban, hogy glettvason odatartottam, és kanál élével vagy keskeny
spaklival toltam befele. fontos mélyen kitömni, hogy ne a szélét terheld a
téglának.

mivel vakolni nem tudok, utánna ronggyal meg szivaccsak eltöröltem
hepehupás simára, és korongecsettel mésszel lefestettem. teljesen frankó
lett, még stílusa is van.

Vajk