[Epitesz-barkacs] pincefal állagromlás

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Okt. 17., Cs, 18:40:59 UTC

Ami le akar jonni azt leszedem, a sok festek, meg par honapja a becsukott
ajto ablak is ratett egy lapattal, azert erdekes kemia ez, hogy elporlanak
dolgok.
A paramentesito hulyeseget mutat valoszinuleg, mert most neztem, kint volt
63-67% az idojaras jelentes szerint.
Panelban, ahonnan vettem, birt mutatni 31-35%-ot nalam a pinceben meg
55-ot. Kell venni egy paratartalom merot is ha mar ez igy felmerult. Sztem
sokszor lehet a szelloztetessel javitani rajta, persze figyelni kell a
homersekleteket is, vagy azt, hogy egy elinditott szellozes noveli vagy
csokkenti-e lent a páratartalmat.
pl.
https://www.ebay.com/itm/Digital-LCD-Mini-Indoor-Temperature-Humidity-Meter-Thermometer-Hygrometer/113866935207?hash=item1a82ff8ba7%3Am%3AmkgEQVvF-mIRQAigDsMkq_Q&LH_BIN=1