[Epitesz-barkacs] low-e szkeptikusság

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Sze. 19., Cs, 12:38:22 UTC

Ezen annyit tud rontani sztem ha nincs párazáró, hogy az EPSbe pára
hatolhat és romlik a hőszigetelés.
Az eredeti födém élete szebb nem lesz úgyse, felfelé nem tud már párologni.

Van otthon több tekercs nylon, azon gondolkodom, hogy ez a sima
közismert anyag miert ne lenne kötelezően párazáró.
Mondjuk a semminél biztos több. Ahol fuggoleges falra meg
pincemennyezetre ragasztom az EPSt ott nem is tudok alá rakni semmit.
De pl valszeg ott is van rajta wallkyd, sok helyen azzal lett 50 év
során kifestve kulonbozo okok miatt.