[Epitesz-barkacs] low-e szkeptikusság

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Sze. 19., Cs, 18:31:57 UTC

> Nem kéne, jó az, ha a pincefödémet alulról leburkolod, csak nem kell sehova
> párazáró réteget tenni (szerintem).

ja már értem a szóhasználatot, nem lenne párazáró, nem is tudnék.

> Ez milyen pince? Hova van kijárata? Szabadba nyíló ajtaja/ablaka van? Mert, ha
> az egész a ház alatt van, és oldalról hőszigetelve lenne, akkor az egész
> hóbelevanc egy nagy hőkapacitás, puffer lenne. Alkalmas lenne arra is, hogy
> begyűjti a nyári meleget, és ősszel innen jön sokáig a hő. Aztán meg jönnek
> hirtelen a nyári kánikulák, és innen táplálkozik a hidegpadlós módon a hűtés,
> sokáig nem kell klímát bekapcsolni, ha van.

csak kifele van levego kapcsolata.
sztem nem nagyon volt ez puffer, most meg le is szigetelem.
kanikulaban lenne jo ha nem lenne ott EPS, kár hogy nem lehet ezeket
ki-be kapcsolni, most még az ablak low-e réteget sem, aztán 100év
múlva ki tudja.