[Epitesz-barkacs] Vékony lemezbe nagyobb lyuk fúrása

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Sze. 20., P, 13:25:02 UTC

  Nos, hetekkel ezelőtt érdeklődtem ugyebár a mosogatótálca beépítésével kapcsolatban... nos, még most sem értem a végére... sőt, alig kezdtem el... :D

  Ki kellene fúrnom a tálcát hogy, a csaptelepet rögzíteni tudjam. Viszont a cégnél csak 30mm-ig vannak lépcsős fúróink. Körkivágók pedig - a tömszelencékhez igazodva - jóval 30mm alatti illetve 37 mm-es méretűekhez tudok hozzáférni. 33mm-es lyukat kellene vágnom, tehát a 37mm-es áll a legközelebb a kívánt mérethez, de félek, hogy túl nagy lesz...

  Régen vettem - talán a bolhapiacon - a mellékelt fúrót. Nem tudom mi a neve és még sosem használtam, de ehhez a feladathoz pont megfelelőnek tűnik. De hogyan kell ezt megfelelően használni? Nem kellene még egy vágóélnek lenni rajta?

  Én arra gondoltam, hogy gyorsszorítóval valami deszkát szorítok a tálca aljára és úgy próbálom meg kivágni, mivel a tálca anyaga túl vékony szerintem ahhoz, hogy magában (a hátuljának a megtámasztása, merevítése nélkül) szépen ki lehessen vágni.

  (Remélem sikerül a képet csatolnom...)

   Üdv.: Horváth Zsolt