[Epitesz-barkacs] Vékony lemezbe nagyobb lyuk fúrása

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2019. Sze. 20., P, 13:32:25 UTC

Ezt is eljátszottam már én is. :(
Ha jó minőségű a mosogatód, akkor ezekkel a szerszámokkal nem sokat
fogsz érni.
Nekem csak úgy sikerült, hogy körbefúrtam sok-sok apró (2-3mm-es)
lyukkal, majd a lyuk-közöket kimartam. Ezt nem fúrógéppel csináltam (az
meg sem kottyant neki!), hanem Dremel-lel, magas fordulaton, spéci
fúróhegyekkel (ebből is elkopott vagy három).
Igaz, elismerem, ez nem profi megoldás volt, biztosan van erre
célszerszám/célgép is, de amint írtam, nálam a mezei szerszámokat
kiröhögte a mosogató anyaga. Egy csigafúróval meg sem lehetett karcolni.
:) Azt mondanom sem kell, hogy jó sok ideig tartott és igen fárasztó volt.

Az azonban elképzelhető, hogy ha gyengébb acélból van a mosogatód, akkor
a "rendes" szerszámok is elegendőek. A nyaralóban nekem pl. sokkal
kevesebb ideig tartott ugyanez a művelet, mint a fent említett esetben.

Károly