[Epitesz-barkacs] Fa növekedésének megállítása

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Sze. 20., P, 17:30:12 UTC

Vajk Fekete wrote:
> megkeresem valamelyik nap. és baromi magasan, az egészet kell. Kicsi
> felpumpálós 5literes izém van, egy hosszú fenyőléchez kötözöm a
> csövét, és úgy. A fejem fölé emelem a tartályt :D.
> akarok majd rá hosszabb slagot, és akkor még hosszabb léccel
> csinálhatom.

Más okból vettem egy háti, felpumpálós gagyi permetezőt. Adtak hozzá egy olyan
fúvókát, amin lehet állítani, hogy közel szétpermetezzen, vagy kicsit távolabb,
vagy akár több méterre vékony sugárban, de úgy, hogy azért ott messzebb már
azért cseppek vannak. Bozótirtottam vele, és volt, hogy 5-6 méterre permeteztem.