[Epitesz-barkacs] Fa növekedésének megállítása

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2019. Sze. 20., P, 21:19:46 UTC

Réz fej. Gazdaboltokban kapni. Valóban rézből van és jól állítható, fokozat mentesen, hogy messze, sugárban, vagy közelebb porlasztva szórjon. Nem is drága.-
A háti, felpumpálósokhoz meg lehet szerezni szár hosszabbítót. Ez annyira nem ok, mert pár métert hosszabbít és a ki használja, nem tud állítani a szórófejen, anélkül, hogy levegye a hátáról a permetezőt.
Misi