[Epitesz-barkacs] Tűzifa vásárlás

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Sze. 24., K, 05:32:37 UTC

  Szia!

  Köszönöm a tapasztalatokat, jegyzem! Később még jól fog jönni.

  De ezek az 5-15cm vastag fák nem égnek le nagyon gyorsan? A nagy darab lassabban és tovább ég, nem?

  Beszéltem egy ismerősömmel. Ő azt mondta, hogy amikor felaprítják kályhakészre a fát, akkor emelkedik meg az ára. Ez persze nyilvánvaló, hiszen munka van vele. Na, ezt az áremelkedést tartom soknak. Viszont ha nagy rönköket (törzseket) veszek, azokat egyedül nem tudom megemelni, így nehéz velük dolgozni. (Behordani és felaprítani ugye.) Kellene eszkábálnom valami emelőgépet... :D (Na, ez megint jó kis hobbi project lesz... :D Hogy ne kelljen feltalálnom ismét a meleg vizet, már meg is van a koncepció... valami ilyesmit kellene összerakni: https://avp.fandom.com/wiki/P-5000_Powered_Work_Loader  ;)
  Apropó! Létezne ilyen vagy hasonló elvű rakodógépek? A filmben nagyon praktikusnak tűnt, de nem tudok róla, hogy létezne ilyen a valóságban. Vagy legalábbis nem egy elterjedt dolog.)

   Üdv.: Horváth Zsolt