[Epitesz-barkacs] Vízvezeték és csap kérdések

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2020. Ápr. 7., K, 06:03:52 UTC

  Tegnap - első próbálkozásképpen - vettem higítót. Az eladó azt mondta, hogy bekeményedett kátrányhoz nem lesz jó. Mindenesetre beáztattam egy lezárt edényben, majd meglátom, mire megyek vele. Ha nem jön be, akkor jöhet a melegítés. Bár ahhoz majd kell valami apparátot szereznem vagy eszkábálnom, tehát macerásabb, mint a feloldás lenne.

  A műanyaggal körbetekerés működhet konyhai fóliával is? Tehát celofánnal? (Momentán nem tudok cukorgyári zacskó alapanyagot szerezni... :D )

    Horváth Zsolt