[Epitesz-barkacs] Szivattyú (búvár?) melegvízhez

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2020. Aug. 6., Cs, 06:53:56 UTC

Hi,

On Thu, Aug 6, 2020 at 8:39 AM Horváth Zsolt <hozso_001 at freemail.hu> wrote:

> Fából elég könnyen meg lehetne csinálni a tartályt, de nem egyszerű
> csöveket applikálni rá. Ha viszont nincsenek rajta csövek,akkor valamilyen
> bemerülő szivattyú kellene a víz mozgatásához. A víz a napkollektoros
> jellegből adódóan nem valószínű, hogy valaha is 50 fok fölé melegedne.

Én több helyen is használok ilyen szivattyúkat, fűtésrendszerben:
https://www.bldcpump.com/downloads/BLDC%20PUMP%20DC40F.pdf
https://www.bldcpump.com/downloads/BLDC%20PUMP%20DC50F.pdf

Vízállóak, vízben és szárazon is működnek, 12/24 voltosak, van olyan
kivitel, ami egészen 100 °C-ig működik. Nem tudom, hogy lehet-e kapni
magyarországi boltban, de pontos típusszámra keresve rendelhető bármelyik
kínai kereskedőtöl... :)

--
Bye,
Auth Gábor (https://iotguru.cloud)