[Epitesz-barkacs] Szivattyú (búvár?) melegvízhez

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2020. Aug. 6., Cs, 08:00:22 UTC

  Szia Gábor!

  Köszi, ezek pont jónak tűnnek! Találtam egy magyar beszerzési forrást: https://www.aligvarom.hu/24V-28W-1000-l-h-WIN-241005-keringeto-szivattyu-pump

   Kínából mennyivel lenne olcsóbb vajon? (Én nem rendeltem még soha onnan, tehát fogalmam sincs, hogy kitől lehetne rendelni, hogyan megy pontosan a rendelés, mennyi idő alatt ér ide, milyen plusz költségek vannak - vám stb.) Amúgy a helyi beszerzést preferálom, de kíváncsi lennék az árkülönbségre...

  A rendszerhez kellene sok-sok vezérelhető szelep is! Esetleg tudsz arra is valamilyen típust mondani?

    Horváth Zsolt